New moon + Winter jam

(scroll down for english)

Midnattsvisningen med Linnea var jättekul, det var lite tävlingar också t.ex. utklädnadstävling, så jag klädde ut mig till Rosalie som spelade baseball.
Men det blev aldrig nån tävling om bästa klädsel så jag gick runt och såg allmänt ful ut fast det var typ 3 stycken till som hade klätt ut sig så jag var inte helt den enda ;).
Först såg vi Twilight sen såg vi New moon, den var jättebra men man blir irriterad på slutet, om ni har sett den så förstår ni ;).
Filmen slutade ca halv 3 och vi kom inte hem förrän 3 och somnade vid halv 4 tiden, inte så bra när man ska upp 6 nästa dag.

Men jag gick faktiskt upp och var jätteduktig och kom i tid till tåget och så men då kände jag att jag verkligen inte kunde gå till skolan eftersom jag var jättevarm, kallsvettades och var på väg att spy, så ja stannade hemma och sov hela dagen.

Idag mådde jag däremot mycket bättre så jag åkte med Sofia till Winter Jam, det var jättemysigt.
När man ser alla åka sådär jävla bra och kunna hoppa sådär vill man också bara åka till skidbacken och börja träna, fan vad härligt det ser ut!
Försökte ta massa bilder men det funka inte så bra, kameran var så jävla seg -.-
Men men, några bilder blev det iaf.

Vi åkte hem vid 21 så nu har jag precis ätit 3-rätters middag som min bror har fixat ( den blivande kocken ) det var skiit gott säger jag bara ^^
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu men antagligen kolla på tv och äta lite godis (A).





The midnightshow with Linnea was great, we watched the movies but in the break in between the movies there was also some contest and one of the contests was a dress-up contest, who could look like one of the characters,
so I dressed up as Rosalie when she's playing baseball.


But it wasn't any contest about best look-a-like so I dressed up for no reason, and i can tell you that I didn't look good, but there was 3 more persons that also looked like one of the characters so I wasn't alone ;).
We saw Twilight first and then New moon, it was really good but the end enoyjed me a little bit, if you've seen it then you understand me ;).
The movie finished at half past 2 and we weren't home untill 3 o'clock and we fell asleep at half past 4, not too good if you have to wake up at 6 am the next day.

But I did actually wake up and I didn't miss the train, but when I got on the train I felt that I really couldn't go to school because I was so hot and it was almost like i was going to puke, so I stayed home and slept the whole day.

Today I felt so much better so I went with Sofia to Winter Jam, it was really nice, Winter Jam is a snowboard and ski contest.
When you see everybody ride that good and jump that high it really makes you want to go to the ski slope and just practise to become as good as them, it looks so nice.
I tryed to take pictures but it didn't gp that good because the camera was so slow -.- but I took some pictures.

We went home around 9 pm so I have just eaten a 3-course dinner that my brother has made, it was soo good ^^
I have no idea what I'm going to do now but I'll probably watch some TV and eat some candy (A)

Kusje,
Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0