Nattblogg.

(scroll down for english)

Ja, nu sitter man här igen och är jättepigg.
Det är som ja har druckit 3 kannor kaffe men den riktiga anledningen varför jag inte kan sova är ju pga att jag oftast somnar till ett tag på dagen.
Jag måste sluta med det, men det är ju svårt om man går och lägger sig runt 3 varje natt.

Den här dagen har det bara varit skola, jag har också pratat med Syo-Per om vilken skola som skulle vara bra för mig.
Och eftersom jag vill gå bageri- och konditori linjen så finns det bara två skolor, enskede gymnasium och hantverksakademin, dom ska jag kolla upp nu på fredag när jag ska gå på mässan i Älvsjö.
Jag vill bli konditor men jag skulle också vilja bli make-up artist, men jag väljer hellre att bli konditor eftersom det känns som du kan få mer jobb som det och man kan alltid gå någon slags kurs för att få in make-up tekniker.

Imorgon blir det skola och sen midnattsvinging för New moon med Linnea, jag är fett taggad! :D
Linnea är min låtsas syssling och ni kan hitta henne på; skrikpanik.blogg.se
Det var jättelänge sen jag träffade henne och det ska bli skitkul att träffa henne nu, måste börja vara med henne mer hon är verkligen en vän man kan lita på.


Now I'm sitting here and I'm not tired at all.
It's like I've been drinking 3 pots of coffee but the real reason why I can't sleep is because I always fall asleep and sleep for a while in the day.
I have to stop doing that, but it's hard if you go to sleep around 3 am every night.

This day it has only been school, I have also talked to Syo-Per about wich school that would fit me.
There is only 2 schools for me to choose from because I want to go the bakery- and pastry line, enskede gymnasium and hantverksakademin, I'm going to check those schools on friday.
I want to become a pastry-chef but I would also want to become a make-up artist, but I rather choose to become a pastry-chef because I think you can get more jobs then and you can always go on some kind of course to get the techniques that a make-up artist should have.

Tomorrow it's school for me and then middninghtshow for New moon with Linnea, I'm so excited! :D
Linnea is my second cousin, but we're not real family, you can find her on; skrikpanik.blogg.se
It was such a long time ago I saw her so it will be so nice to see her now, I have to start see her more she's really a friend that you can trust.

A cute picture of me and Linnea on our way to Gekås, Ullared Camping




Kusje,
Nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0