Liite sega är vi nog allt.

(scroll down for english)

Äntligen
har vi fått igång bloggen, fast den är inte helt färdig än den ska finpoleras lite men nu vill vi bara kunna skriva vårat första inlägg :).

Vi har precis kommit tillbaka till skolan från att ha varit på prao, där vi nog har träffat dom märkligaste människorna på länge..
Joanna praoade på Subway som ligger vid Hötorget, där hon har träffat sin nörd-prins som har lärt sig att prata japanska genom pokemon ;) riktigt sexigt eller hur?
Joanna tycker det iaf...
Sen så hade hon en afrikansk beauty till chef som fick dom att gå ner på knä och skrubba golvet med tandborstar! Eller ja riktigt så var det kanske inte men ja.. (A).

Jag praoade på Café Våga i Huddinge hallen med Cornelia, jag har aldrig upplevt två så långa och hemska veckor i mitt liv.
Det första som var var att vår handledare inte var där så vi hade en annan kille som inte ens kunde prata svenska så det var ju ett hinder. 
Den svenskan han kunde var ju såklart menyn eftersom han lagade all mat, men enligt mig så tycker jag att man ska lära sig mer svenska om man har bott i landet i över 3 år. Inget illa ment.
Han såg sliskig ut och han var sliskig, låt oss bara säga att dom tränger sig in på ditt privatliv och när dom skämtar eller vill veta något då slår dom till en ganska hårt, liksom det är okej om man gör det nån gång men varje gång är inte okej, så ett tips; Praoa ALDRIG på Café Våga.
Jag tänker inte berätta mer detaljer men prao platsen finns nog inte kvar om ett tag, om det bara är mig och Cornelia dom behandlade på det sättet eller om det var lika med alla andra kan jag inte avgöra.

Just nu sitter vi och kollar på Ugly Betty, som enligt mig har börjat bli ganska uttjatat men men.. nu ska jag gå o fortsätta kolla.



We are finally finished with the blog, there is only a few small changes we have to do but we just really want to write for the first time in the blog so we don't care about that right now :).

We have just got back to school from our practical training where I think we have met the most strange people for a long time..
Joanna were doing her practical training on Subway (the place where you eat the sandwiches), where she has met her geek-prince that has learned how to speak japanese by watching Pokémon ;) really sexy, don't you think?
Joanna think so atleast...
And her boss was an african beauty who made Joanna and her friend go down on their knees to scrub the floor with toothbrushes! Well it wasn't really like that  but... (A)

My practical training was at a cafe, I did my practical training with Cornelia, I think theese weeks were the longest and most horrible weeks I have ever experienced.
The guy who was suppose to be our boss wasn't there so we had an other guy that became our boss but the problem with him was that he almost couldn't speak any swedish.
The swedish he could was the menu because he was the one who made the food, but I think that if you have lived in the country for more then 3 years you should be able to speak more swedish.
He looked sleazy and he was sleazy, let us just say that they ask really inappropriate questions and everytime  when they make a joke or say something to you they have to hit you, and they hit hard.
That is all I'm going to say about that place.

Right now we're watching Ugly Betty wich I'm going to continue watching now.

Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0