joanna skriver

hej! hmm har varit lite seg på att börja blogga.
Men har verkligen inte orkat och jag känner mig lite små mobbad hehe,
men aja har lovat elli att jag ska skriva nån dag så ja ! jag lyckades ändå hålla mitt löfte!.. 
Jag fick tvinga up mig själv vid nio idag eftersom jag skulle jobba med laget i ica maxi,
haha snacka om pinsamt,
fick gå runt med en julmössa och ett band runt kroppen och dela ut julkataloger.
efter de så kom pappa och julian så vi kunde handla och hälsa på min älskade farfar,
vi drog till ikea också!..
Gud vad jag älskar ikea..haha de påminner mig lite om när mina föräldrar var tillsammans och mamma gick runt i flera timmar medans pappa bara hatade ikea och tjattade om att vi skulle hem.
vi köpte iaf jul pynt och sånt ..
hehe läste nyss att elli tyckte de va tidigt med julpynt..haha och vi som nyss satt up julstaken!:P

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0