Godmorgon.

(Scroll down for english)

Haha ja, godmorgon får jag väll säga eftersom jag vakna för 30 min sen, har precis ätit frukost om man nu ska kalla de det :P
Det blev lite gröt till frukost ;o det var länge sen kan jag säga!
Märkte också att alla i familjen är spårlöst försvunna, dom har inte lämnat en lapp eller något hm... dom kanske har blivit kidnappade av dom där som sköt vår granne för nån vecka sen? ;o Vem vet? ;)
Nej men så är det troligen inte, dom är antagligen bara och handlar eller på julmarknad, får se när dom kommer tillbaka senare! ^^

Idag ska jag åka hem till mamma=sitta på tåget i en hel timme, ush vad jag hatar det! -.-
Ska också försöka göra lite läxa och så men vi får se hur det går... (A)
Gick och la mig skit sent igår också så jag kommer väll inte somna ikväll heller, men sånt är livet!
Får vara jättetrött i skolan istället men det gör inget, är ganska van.
Angående vaccinet så har jag knappt haft ont i armen och inte fått någon annan biverkning heller så jag tror att vissa överdriver liite, fast vad vet jag? Jag hade kanske bara turen att vara en av dom som knappt få ont i armen ens :D.

Jag vet inte om ni såg det men MTV firade ju Svampbob fyrkant igår i 24 timmar, kollade på något avsnitt men anser inte att han är så rolig som vissa säger, det är mer barnprogram för mig.
Aja nu har jag sakt mitt, nu tror jag att jag ska gå och ta ett långt bad och ha det mysigt! ^^
Haha tänk inte fel nu ;)

Hoppas ni har/har haft en trevlig dag!



I guess i have to say godmorning because I woke up about 30 minutes ago, I've just eaten breakfast if you should call it that :P
I noticed when I was down stairs that my whole family was gone, they haven't left e note or anything hm... maybe they have been kidnapped by the ones that shot our neighbour a week ago or so? ;o Who knows? ;)
That's probably not it, they're probably just shopping or something, we'll see when they get home! ^^

Today I'm going home to my mom=sit on the train for an hour, god I hate it! -.-
I'm also going to do some homework, or atleast try, we'll see how that goes... (A)
I went to bed really late yesterday so wont fall asleep this night either I guess, but that's life!
Will be very tired in school, but I'm quite use to it.
About the vaccine, I almost haven't had any pain in my arm at all and I haven't got any other side effect either so I think some people was exaggerated a little bit, but what do I know? Maybe I was just lucky that I almost didn't get any kind of side effect at all :D.

But now I'm going to take a bath and make it cozy for myself! ^^
Haha don't think wrong now! ;)

I hope you have/have had a nice day!

Kusje,
Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0