This is Holland!

Nu har man äntligen kommit till Holland!
Resan som skulle ha tagit ca 6 timmar tog 12 -.- vi började åka 10 på morgonen och var hemma 22 på kvällen, inte kul kan jag säga.
Vi åt och gick sedan och la oss eftersom vi var så utmattade efter allt resande.
Jag sov ganska länge idag men det beror nog på att jag är jätteförkyld, jag har ont i huvudet, hostar och nyser konstant. Kan varken höra eller känna smak >.< förhoppningsvis går det bort snart... jag hoppas verkligen att det iaf blir lite bättre tills imorgon eftersom jag ska till Dirty Dutch med Min Cutie och hans kompisar :).
Nu ska jag kolla film med min älskling och äta det holländska godiset som jag älskar (A)
Kusje,
Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0