Panta burkar.

Kom precis hem från Joanna, dagens stora händelse var att panta massa burkar skit kul ;) Eller inte..
Efter det gick vi hem till Joanna och kolla på TV, ingen av oss verkade ha så mycket energi så vi prata verkligen inte mycket, bara lite smått då och då.
Joanna skulle åka o handla med sin pappa så därför gick jag hem, lyssnar på lite musik just nu och kollar på Scrubs.

Vet inte riktigt vad jag ska göra senare idag, kanske sminka mig o fixa mig lite mer för kvällen, vi får se.
Kommer nog bara slappa och kolla på TV eller så kanske ja träffar någon kompis och gör något om nån orkar ;P.
Måste också skriva essän som skulle varit inne för ett tag sen (A) Gud jag orkar verkligen inte -.- att skriva nåot om religioner är inget för mig, tror inte på något, yes jag är ateist!
Men det är väll dags att börja, ska försöka vara duktig nu, och den behöver bara vara 2 sidor lång, det går nog bra!

Aja, ni får nog höra något mer av mig senare, nu ska jag börja skriva! (:



I just got home from Joanna and the big event for the day was to go to the store ;).
After that we went home to Joanna and just watched TV, none of us had any energy so we didn't talk that much, just a little bit.
Joanna was going to shop with her father so that's why I went home, right now I'm listening to some music and watching Scrubs.

I don't really know what I'm going to do later today, maybe put some make-up on and fix myself a little bit for the evening, we'll see.
I will probably only watch TV or maybe meet some friends and do something if they have the energy ;P.
I also have to write an essay that was suppose to be turned in for a while ago (A) God I really don't have the energy -.- writing something about religions is not my thing, I don't believe in anything, yes I'm an atheist!
But I guess I have to start, I'm going to try to be good now, and it only have t be 2 pages long, so I don't think it will be too hard!

Oh well, you will probably hear something from me later, I'm going to start with the essay now! (:

Kusje,
Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0