God jul!

Jag firade min jul med att äta en mysig middag med älsklingen och sedan ge varandra presenter, fick ett jättefint rosa nagellack av han och ett väldigt sparkly armband :).
Efter middagen kollade vi på en julfilm, efter det kom två av my cuties kompisar och de ville åka o kolla på hororna så vi gjorde det :P Lite kul var det faktiskt.
Idag eller ja.. igår om det man ska vara korrekt så var vi över hos Daniels syster och åt middag och hade det mysigt :)
Vi skulle ut men Daan's kompisar får inte komma in på klubben som vi skulle till så det blev inget, tyvärr :/ men det kommer ju flera dagar! ;)
Jag ska snart upp och mysa med Daan, spela lite kort och äta chips, mums! (A)
Jag saknar faktiskt inte Sverige, kanske är det för jag bara har varit här i ca en vecka eller så är det bara för att jag trivs så bra här!
Ja, jag känner mig verkligen hemma här i Holland, alla är trevliga och även om jag inte pratar holländska så förstår jag ganska mycket faktiskt!
Men det finns faktiskt en person jag saknar väääldigt mycket och det är min sötnos Joanna! <3 Men den 8 jan träffas vi antagligen igen! :D<3
Nej, nu ska jag gå upp till Daan och mysa :)
Ni får ha det så bra!
Älskar dig Joanna <3
Kusje,
Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0